Πως μπορώ να παραγγείλω;

Η παραγγελία στο ηλεκτρονικό κατάστημα LUMINATA CUORE είναι τόσο εύκολη όσο και η αγορά από ένα κανονικό κατάστημα.

Επιλέξτε μία απο τις κατηγορίες και περιηγηθείτε στη συλλογή των προϊόντων. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα φίλτρα που βρίσκονται πάνω από κάθε κατηγορία  για  να περιορίσετε τα αποτελέσματα ανάλογα με τις προτιμήσεις σας.

Άν θέλετε πρισσότερες πληροφορίες για ενα προϊόν που σας αρέσει, πατήστε επάνω του για να μπείτε και να διαβάσετε μια πιο λεπτομερή περιγραφή.

Αν θέλετε να αποκτήσετε το προιόν πατήστε στο «Προσθήκη στο Καλάθι» και αυτόματα θα μεταφερθείτε στη σελίδα της παραγγελίας σας. Εκεί μπορείτε να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας ή να συνεχίσετε την ερευνά σας για
περισσότερα προιόντα.

Χρειάζεται να δημιουργήσω λογαριασμό για να κάνω παραγγελία;

Δεν είναι απαραίτητο να δημιουργήσετε προσωπικό λογαριασμό για να παραγγείλετε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, μπορείτε να πραγματοποιήσετε τις αγορές σας χωρίς την δημιουργία λογαριασμού.
Ωστόσο, δημιουργώντας τον προσωπικό σας λογαριασμό, έχετε την δυνατότητα να αποθηκεύσετε προσωπικά στοιχεία και διευθύνσεις αποστολής ώστε να μην χρειάζεται να τα γράφετε σε κάθε παραγγελία, καθώς και να χρησιμοποιήσετε το ιστορικό σας πηγαίνοντας στο “σύνδεση” και κάνοντας κλικ στο “κάντε κλικ για να δείτε το ιστορικό των παραγγελιών σας”.

Πως δημιουργώ προσωπικό λογαριασμό;

Μπορείτε να δημιουργήσετε τον προσωπικό σας λογαριασμό κάνοντας κλικ στο “Λογαριασμός” από το μενού πάνω δεξια της σελίδας. Μπορείτε αν είστε χρήστης του facebook να κάνετε σύνδεση με τα στοιχεία εγγραφής
σας στο facebook, ή αν επιθυμείτε να μας δώσετε τα στοιχεία σας συμπληρώνοντας απλά “Όνομα χρήστη” και μια έγκυρη “Διεύθυνση email”.  Στην τελευταία περίπτωση θα περιμένετε κάποιος από τους υπεύθυνους να  εγκρίνει την αίτηση εγγραφής σας.

Πως κάνω αποσύνδεση από τον  προσωπικό μου λογαριασμό;

Για να αποσυνδεθείτε από τον προσωπικό σας λογαριασμό κάνετε κλικ στο  “Σύνδεση” από το μενού πάνω δεξια της σελίδας και πατήστε “Αποσύνδεση”.

Μπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία;

Αυτό εξαρτάται από την κατάσταση της παραγγελία σας. Αν η παραγγελία σας δεν έχει ακόμη ταχυδρομηθεί, μπορείτε να την ακυρώσετε ολόκληρη ή μέρος αυτής. Αν η παραγγελία σας έχει ταχυδρομηθεί θα πρέπει να μας την επιστρέψετε.

Σε κάθε περίπτωση επικοινωνήστε πρώτα μαζί μας για να σας καθοδηγήσουμε ανάλογα.

Πώς χρησιμοποιώ το “Καλάθι”;

Το “Καλάθι μου” λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο που θα χρησιμοποιούσατε το καλάθι σας σε ένα φυσικό κατάστημα. Περιέχει όλα τα επιλεγμένα από εσάς προϊόντα για αγορά και είναι το τελευταίο βήμα πριν την αγορά
σας. Σας επιτρέπει να παρακολουθείτε, να προσθέτετε ή να αφαιρείτε είδη.

Πως μπορώ να δω τα περιεχόμενα στο Καλάθι μου;

Για να δείτε τα είδη που περιέχονται στο Καλάθι σας, κάντε κλικ στο “Καλάθι” που βρίσκεται πάνω δεξιά της σελίδας.

Πως προσθέτω ή αφαιρώ είδη από το Καλάθι μου;

Για να προσθέσετε κάποιο είδος στο καλάθι σας, πατήστε στο κουμπί  “Προσθήκη στο καλάθι”, που βρίσκεται στην περιγραφή του προιόντος. Για να αφαιρέσετε κάποιο είδος, κάντε κλικ στο καλάθι που βρίσκεται πάνω δεξιά και πατήστε στο αφαίρεση.

Για να αλλάξετε την ποσότητα των ειδών, κάντε κλικ στο καλάθι που βρίσκεται πάνω δεξιά της σελίδας και  επιλέξτε τον αριθμό τεμαχίων που θέλετε να παραγγείλετε από τον επιλογέα που υπάρχει δίπλα στο προϊόν.

Που μπορώ να δω την κατάσταση της παραγγελίας μου;

Αν είσαστε εγγεγραμμένος πελάτης, για να δείτε την κατάσταση της παραγγελία σας επισκεφθείτε τη σελίδα πηγαίνοντας στο σύνδεση και από εκεί κάνοντας κλικ στο “κάντε κλικ να δείτε το ιστορικό των
παραγγελιών σας” θα μπορείτε να παρακολουθείτε την εξέλιξη της παραγγελίας σας μέχρι και την παραλαβή.