Συχνές ερωτήσεις
Σε περίπτωση που κάτι μου χαλάσει υπάρχει η δυνατότητα επισκευής;
Αγαπητή φίλη ,ασφαλώς και υπάρχει αυτή η δυνατότητα, αν το προϊόν επιδέχεται επισκευή και κατόπιν συνεννοήσεως με εσάς για το κόστος. Ακόμα εάν δεν έχει χαλάσει από δική σας φθορά ή λάθος χρήση τότε γίνεται αντικατάσταση που δε σας επιβαρύνει.
Σε περίπτωση που παραγγείλω ένα νούμερο που όμως τελικά δεν είναι σωστό και θέλω αλλαγή τότε τι γίνεται;
Θα χαρούμε πολύ να σας αλλάξουμε το μέγεθος εάν και εφόσον υπάρχει το νούμερό σας διαθέσιμο.
Αν θέλω να πάρω η ίδια την παραγγελία μου για να μη χρεωθώ την μεταφορά μπορώ;
Βεβαίως αφού πρώτα μιλήσετε με την υπεύθυνη παράδοσης ότι είναι έτοιμη η παραγγελία σας και κλείσετε ραντεβού για παραλαβή σε ώρες καταστημάτων.
Αφού είναι χειροποίητα μπορώ να παραγγείλω κάτι σε άλλο χρώμα από τον κατάλογο;
Υπάρχει αυτή η δυνατότητα σε συνεννόηση με το τμήμα παραγωγής ,αν υπάρχει διαθέσιμο αυτό που ζητάτε.
Στείλτε μας e-mail